Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mekkora összeget költsünk albérleti díjra? 2025-05-29 09:50:47 Ne essünk abba a hibába, hogy elszámoljuk magunkat, és olyan albérletbe költözünk, amely hosszú távon komoly anyagi terheket ró ránk
Gödöllő a legdrágább vidéki egyetemi város 2022-07-31 11:27:26 A visszatérő kereslet hatására jelentősen emelkedtek a bérleti díjak és a lakásárak a Takarék Index elemzése szerint
Újabb tíz évre biztosított a Forrás elhelyezése 2017-07-31 09:05:13 Éves szinten nettó 5,5 millió forintba kerül Gödöllőn a gyermekjóléti szolgáltatásokat és szociális ellátásokat végző intézmény épületeinek bérleti díja